Dulciuri care nu îngraşă


Art Pics Photography

Art Pics Photography

Poate vă aşteptaţi de la acest articol să găsiţi o sumedenie de reteţe minune cu dulciuri care nu îngraşă. Da, întradevăr! Există ceva care conţin zero calorii, sunt uşor digerabile, aduc un plus de cunoştinţă şi îţi gâdilă papilele gustative într-un mod special. Aţi ghicit?

Ei bine, aceste dulciuri sunt din hârtie cu un ambalaj frumos şi un conţinut absolut savuros!

Aşadar…

Ador să citesc. Da! Pur şi simplu iubesc sentimentul de linişte pe care mi-l oferă o carte bună, momentul în care mă desprind uşor de realitate şi călătoresc cu mintea într-o lume nouă. Iubesc înfurnicăturile oferite de cartea care mă face să o devorez. Este plăcerea mea „vinovată” care va face parte din viaţa mea întodeauna şi care mă ajută în cel mai bun mod să pot trăi mai multe vieţi fără să o părăsesc definitiv pe a mea.

Am mai vorbit de acest subiect, însă de această dată am venit şi cu o listă de „dulciuri” – aşa cum îmi place să le numesc. Aici se regăsesc cele pe care le-am citit şi asupra cărora voi reveni cu recenzii amănunţite dar şi cele care le aştept în biblioteca mea!

  1. Paulo Coelho –  Adulter
  2. Andrei Ciobanu – Suge-o Ramona 
  3. Parinoush Saniee – Cel care ma asteapta 
  4. Ute Ehrhardt – Fetele bune ajung in rai, fetele rele ajung unde vor 
  5. Nicholas Sparks – Talismanul norocos
  6. Nicholas Sparks – Accidentul
  7. Randa Ghazy – Poate astazi nu omor pe nimeni
  8. Ray Kluun – O femeie la doctor
  9. Shahrnush Parsipur – Femei fara barbati
  10. Tessa de Loo – Gemenele
  11. Guillermo Arriaga – Un dulce miros de moarte
  12. David Grossman – Pana la capatul pamantului
  13. Ignacio Garcia-Valino – Cele doua morti ale lui Socrate
  14. Cyril Massarotto – Dumnezeu mi-e bun amic
  15. Steve Harvey – Poarta-te ca o lady, gandeste ca un barbat
  16. Francine Prose – Prima Iubire
  17. John O’Farrell – Perfect barbatesc
  18. Azar Nafisi – Citind Lolita in Teheran
  19. Radu F. Constantinescu – Necenzurat
  20. Mircea Eliade – Intoarcerea din rai
  21. Cristina Baker Kline – Trenul orfanilor
  22. Edmonde Charles Roux – Coco Chanel
  23. Petru Popescu – Fata din Nazaret
  24. Paula Hawkins – Fata din tren
  25. Vladimir Nabokov – Lolita
  26. Gary Chapman – Cele cinci limbaje ale iubirii
  27. Hedi Hoka – Iubesc sa fiu femeie
  28. Irina Binder – Fluturi
  29. Patrick Suskind – Parfumul
  30. Harper Lee – Sa ucizi o pasare cantatoare
  31. Parinoush Saniee – Tatal celuilalt copil
  32. Javier Cercas – Legile frontierei
  33. Orhan Pamuk – Istanbul
  34. Elif Shafak – Bastarda Istanbulului
  35. Elif Shafak – Palatul puricilor
  36. Elif Shafak – Onoare
  37. Paulo Coelho – Invingatorul este intodeauna singur
  38. Naghib Mahfuz – Baietii de pe strada noastra 
  39. Agatha Christie – Moarte pe Nil
  40. Agatha Christie – Zece negrii mititei
  41. Antonio Skarmeta – Dansul victoriei
  42. Jodi Picoult – O viata de rezerva
  43. Roopa Farooki – Dulciuri amare
  44. Jessie Burton – Miniaturista
  45. Gayle Bradeis – Licitatia lui Flan
  46. Leila Mounira – Eu, Aisa, sotia profetului
  47. Lisa See – Fetele din Shanghai
  48. Vasugi V. Ganeshananthan – Casatoria din dragoste
  49. Chris Simion – Ce ne spunem cand nu ne vorbim
  50. Alice Munro – Prea multa fericire
  51. Jacqueline Pascarl – Candva am fost printesa
  52. Joumana Haddad – Am ucis-o pe Seherezada
  53. Rajaa al Sanea – Fetele din Riad
  54. Dan Brown – Ingeri si demoni
  55. Juliette Sobanet – Amor la Paris
  56. Juliette Sobanet – Imbratisari la Paris
  57. Chuck Palaniuk – Beautiful you
  58. Catalin Vrabie – Pierdut in Iran
  59. Malala Yousafzai – Eu sunt Malala
  60. Maria Duenas – Iubirile croitoresei
  61. Jennifer Weiner – Eu cu sora mea mai mica
  62. Umberto Eco – Numarul zero
  63. Asne Seierstad – Anticarul din Kabul
  64. Eric Emmanuel Schmitt – Cea mai frumoasa carte din lume
  65. Pascal Bruckner – Hotii de frumusete
  66. Graham Greene – Omul nostru din Havana
  67. Vikas Swarup – Vagabondul milionar
  68. Arthur Golden – Memoriile unei gheise
  69. David Nicholls – O zi
  70. Victor Hugo – Mizerabilii
  71. Elizabeth Gilbert – Mananca, Roaga-te, Iubeste
  72. Roxana Valea – Prin praf si vise
  73. Gianna Schelotto – Un barbat, numai sa fie
  74. Jill Shalvis – Irezistibil
  75. Christopher Reich – Legea conspiratiei
  76. Amanda Quick – Scandal
  77. Ana Damian – Scenariu pentru dragoste
  78. Eliyabeth Noble – Scrisori pentru fiicele mele
  79. Khaled Hosseini – Splendida cetate a celor o mie de sori
  80. Khaled Hosseini – Vanatorii de zmeie
  81. Khaled Hosseini – Şi munţii au ecou
  82. Amin Maalouf – Scările Levantului
  83. Amin Maalouf – Grădinile luminii
  84. Sadegh Hedayat – Bufniţa oarbă
  85. Kader Abdolah – La porţile moscheii
  86. Amin Maalouf – Cruciadele văzute de arabi
  87. Orpheusz Kiado – Lizoanca la 11 ani
  88. Ramita Navai – Oraşul minciunilor
  89. Yeonmi Park – Drumul către libertate
  90. Natsuo Kirino – Insula Tokyo
  91. Emir Kusturica – Străin în căsnicie
  92. Mary Chamberlain – Croitoreasa de la Dachau
  93. Gyorgy Dragoman – Rugul
  94. Nuruddin Farah – Ascuns la vedere
  95. Wilfred Thesiger – Nisipurile arabe
  96. Hans Fallada – Şi acum ce facem, micuţule?
  97. Daniela Zeca – Omar cel orb
  98. Svetlana Aleksievici – Dezastrul de la Cernobîl
  99. Liane Moriarty – Marile minciuni vinovate
  100. Robert Galbralth – Secretele sotului
  101. Robert Galbralth – Virmele de mătase
  102. John Grisham – Litigiul
Art Pics Photography

Art Pics Photography

Sunt dulciurile mele care nu îngraşă, nu au calorii şi pot fi servite la orice oră din zi! Le recomand tuturor🙂

Multe dintre ele sunt cumpărate, fiind comandate de pe elefant.ro şi aşteaptă să le vină rândul. La unele am văzut filmul, însă dintodeauna cartea este mult mai importantă şi bogată în detalii.

Această listă cuprinde doar o mică parte din întregul de cărţi plăcute, citite  – cele cu roşu – sau de citit pe viitor.

Sper că am fost de ajutor şi v-am făcut curioşi să le căutaţi.

Lectură plăcută!

Nu uitati sa ma urmariti:

Facebook                       YouTube                          Pinterest

2 thoughts on “Dulciuri care nu îngraşă

Lasă un răspuns

