La revedere 2014 şi bine ai venit 2015!


Sorcova vesela, să trăiţi să înfloriţi…

La mulţi ani dragelor, vă doresc un an nou fericit şi plin de realizări frumoase alături de cei dragi!

Zilele trecute, în timp ce bucuram de puţină linişte lângă brad, cu o ceaşcă de cafea şi pagina de blog deschisă, am văzut articolul în care spuneam ce planuri noi aveam pentru anul 2014. Astăzi, în prima zi din noul an spun cu bucurie că tot ceea ce mi-am propus am realizat. Încet, foarte încet dar sigur! Este o satisfacţie enormă şi o linişte sufletească să realizezi că toate dorinţele tale s-au îndeplinit!

Pot spune că a fost un an mai bun decât îmi puteam eu imagina. Un an în care am râs cu poftă, am plâns de bucurie dar şi de tristeţe în unele momente, au avut loc schimbări majore în viaţa mea. Un an în care am simţit în unele situaţii că sunt puiul care este pregătit să înveţe să zboare pentru a-şi lua zborul. Desigur, câteodată am avut momente în care am învăţat forţat tehnicile zborului.

A fost un an în care am călătorit, am cunoscut oameni noi, am vizitat locuri superbe şi am adunat amintiri frumoase!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Am legat o prietenie frumoasă cu o persoană minunată!

10884441_759798264103236_715664624_n

Am avut plimbări frumoase, am adunat amintiri şi am făcut planuri!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Am avut momente în care nu vedeam luminiţa de la capătul tunelului. Situaţii încâlcite în care încercam să găsesc rezolvarea cea mai bună, să învăţ o lecţie, să nu pun la suflet răutăţile altora şi să merg mai departe. Nu mi-am pierdut încrederea şi credinţa!

10590456_1486019221642373_6308142353261113738_n

Am mai adăugat un trandafir frumos la buchetul vieţii mele.

10173617_1595778090650338_457872373844870482_n

Am petrecut mai mult timp cu familia, am fost înţeleasă şi am învăţat multe lecţii de viaţa!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Am avut momente de linişte şi reculegere. Am întâlnit situaţii în care trebuia să mă întreb ce îmi doresc cu adevărat, să caut răspunsuri şi să continui să lupt pentru mine!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Am învăţat multe lucruri: să fiu egoistă, să mă gândesc la liniştea mea sufletească şi să lupt pentru împlinirea dorinţelor mele. Am învăţat să plec din locul în care nu sunt dorită, să accept realitatea indiferent cât de urâtă pare şi să mă mulţumesc cu ceea ce am. Am învăţat că atunci când nu eşti iubit şi apreciat cea mai bună alegere este pleci. Am învăţat că persoanele care au pretins că te iubesc la un moment dat nu o vor mai face…Am învăţat cum este să fii dezamăgit şi cum nu poţi lupta în locul celorlalţi. Am învăţat multe şi mă mulţumesc cu aceste lecţii de viaţă.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Şi am învăţat că regretele sunt o pierdere de timp. Noi suntem singurul nostru psiholog şi tot ceea ce trebuie să facem este să fim mulţumiţi de oamenii din viaţa, chiar dacă rămân sau pleacă din viaţa noastră, să percep momentele cruciale ca nişte lecţii de viaţă, să ne maturizăm atunci când vine momentul potrivit şi să luptăm pentru noi înşine!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

În concluzie, a fost un an foarte bun şi sper ca următorul să fie la fel de bun, să fiu sănătoasă să realizez ceea ce îmi propun încontinuare, şi să completez frumos acest puzzle al vieţii mele!

Închin această cupă de şampanie în cinstea voastră! La mulţi ani!

Nu uitati sa ma urmariti:

Facebook            YouTube           Pinterest

One thought on “La revedere 2014 şi bine ai venit 2015!

Lasă un răspuns

