Tag – Eu şi telefonul meu


Bună dragelor!

De ceva vreme am tot observat articolul „Eu şi telefonul” în care fiecare îşi analizează telefonul şi aplicaţiile acestuia, împărtăşindu-le cu toţi. Şi cum blogosfera românească deţine acestă postare, m-am decis să realizez şi eu acest tag, preluat de la Alexandra şi să vă prezint şi eu dragul meu telefon.

Aşadar, eu am un telefon fabricat în Germania, motiv pentru care îmi este mai greu să îl denumesc şi vi-l prezint, dar totuşi este un CoolPhone G470. Da ştiu, denumirea este haioasă. Am cumpărat acest telefon deoarece cel vechi a sfârşit cu ecranul crăpat, şi chiar dacă funcţiona la fel de bine, nu mai putea observa prea bine ecranul telefonului. Deci, la un super preţ am achiziţionat un telefon super bun. Rulează foarte bine, nu se blochează, nu am niciun fel de probleme cu el şi este la fel de performant ca telefoanele de pe piaţa românească.

543f85_2f9c480e808e47c8a11d1060bdf10e57

Al meu este negru, dar pe site-ul companiei nu am găsit o fotografie exactă. Atunci când deblochez telefonul, aceasta este imaginea care îmi apare prima dată: Imaginea este specifică anotimpului şi de obicei fiecare imagine mă caracterizează şi arată cum mă simt în ziua respectivă.

10428401_800001606739608_3432752649911606314_o

Tot pe prima pagină am două iconiţe care au un grup de iconiţe cu aplicaţiile cele mai folositoare.

10379759_800001670072935_7408960536512596303_o

1781704_800001716739597_8107360581259721346_o

Aceasta este a doua pagină, din moment ce intru în meniul telefonului. Aplicaţiile instalate în telefonul meu sunt:

  • Ce să vezi – această aplicaţie îţi permite să introduci numele unui oraş din România şi să obţii o hartă detaliată, un traseu din punctul în care te aflii până la destinaţia dorită şi multe aspecte privind obiectivele turistice, cazare, baruri şi restaurante. starea drumurilor, vremea şi multe detalii folositoare în cazul în care vrei să călătoreşti prin ţară.
  • Dolphin Browser – este un browser care permite navigarea pe internet uşor, să salvezi paginile dorite şi să descarci fişierele dorite.
  • Exerciţii pentru – abdomene, cam aşa sună continuarea. Este o aplicaţie cu sfaturi, exerciţii şi tutoriale care te ajută să faci exerciţiile dorite.

10379795_800001770072925_4220049615233351436_o

Ultima pagină arată astfel iar aplicaţiile folosite sunt:

  • Vodafone Meteo – din dorinţa de a fi la curent cu prognoza meteorologică am instalat această aplicaţie. Nu este chiar excelentă şi cred că sunt altele mult mai folositoare (dar o să mai caut), însă aceasta îmi permite să aflu strictul necesar.
  • WhatsApp – binecunoscuta aplicaţie este instalată şi în telefonul meu. Îmi permite să vorbesc foarte uşor cu cei dragi.
  • Zedge – ador această aplicaţie deoarece pot descărca imaginile dorite, frumoase şi foarte clare dar şi compatibile cu telefonul meu. Pe lângă imagini, mai sunt o mulţime de alte fişiere foarte interesante.

1782532_800001983406237_1891958640972722688_o

Acesta este telefonul meu. Sper să mă ţină mult timp de acum încolo şi să nu îl mai scap jos şi pe acesta. De foarte multe ori aud afirmaţiile: „Sunt dependenta de telefonul meu!”, „Nu plec niciodata fara telefon!” „Folosesc mereu telefonul!” Eu sincer recunosc că nu plec niciodată fără telefonul şi mereu mă verific că îl am la mine, dar nu pentru că sunt dependentă ci pentru că nu se ştie niciodată când ai nevoie să vorbeşti cu cineva anume şi nu numai. Totodată, nu sunt genul de persoană care la magazin, cafenea, club sau oricare alt spaţiu public, stă şi butonează telefonul. Chiar dacă mă folosesc din când în când de noile gadgeturi, pot merge liniştită oriunde şi fără a-mi scotoci imediat geanta pentru a da un check-in din locul în care mă aflu. Nu am nimic personal cu persoanele care o fac, dar câteodată arată ciudat ca un grup de persoane să butoneze la propriu telefoanele, în loc să vorbească între ei. Parcă ar fi nişte roboţi.

Şi cum discuţia devine prea subiectivă, închei acest articol spunând că mă bucur de telefonul meu şi îl folosesc cu mare drag!🙂

Lasă un răspuns

