Back in business!


Bună tuturor!

Ştiu, am lipsit de foarte mult timp şi nu, nu am fost într-o super vacanţă sau pe vreo insulă exotică, doar că activităţile de zi cu zi şi în special cele din ultima vreme, au avut grijă să-mi răpească foarte mult timp. După cum v-am spus în articolele trecute, am încheiat cu succes un capitol din viaţa mea, precum facultatea. Şi după cum bine ştim sau de altfel, după cum bine toţi ne dorim să fim pe piaţa muncii…în cele din urmă am intrat şi eu oficial.


Pregătirile teoretice şi acomodarea ţi-au făcut loc în viaţa mea, precum şi binemeritatul program al job-ului meu. Dar nu asta este principalul subiect. Totodată, mama iubitului meu a venit acasa din străinătate şi o mare parte din timp a fost petrecut cu plăcere alături de ea. Şi cum ea stă la casă, recolta de toamnă trebuia să fie culeasă şi organizată pe rafturile cămarei. Mai jos sunt imagini cu o mică parte din ceea ce am reuşit eu şi „viitoarea soacră” să gătim – BOMBE CALORICE. Dar asta nu este o problemă prea mare, atâta timp cât organismul şi metabolismul ne ajută.

10428687_782936275112808_1358418511215144115_n 10593176_792411067498662_7514018238220006525_n

De asemenea, iubitul meu mai are un an de facultate, motiv pentru care în această perioadă ne vor desparte aproximativ 100 km pentru 5 zile pe săptămână – (nu mă plâng, deoarece revederile sunt mai dulci şi mereu avem multe de povestit şi de împărtăşit unul celuilalt).

Chiar dacă timpul trece repede, întodeauna va exista timp pentru cumpărături, deoarece accesoriile, produsele beauty sau de make-up nu sunt niciodată îndeajuns de multe.

pf_1414429714

Totodată, în tot acest timp, desktop-ul meu a avut mereu fotografii cu următoarele articole, însă nu am găsit timpul şi dispoziţia necesară pentru a le prezenta. Dar nui nimic, de acum încolo voi găsi.🙂

Această perioadă de stand-by a avut şi rolul de-a mă face să-mi dau seama că blogul meu, nu foarte cunoscut, dar nu asta contează. atâta timp cât scriu din pură plăcere – are nevoie de o oarecare organizare sistematică a postărilor mele.


Modificările aduse vor fi următoarele:

  • rubricile: Creativitate, Delicii culinare, Fashion, Sănătate şi frumuseţe, Între noi femeile – vor avea săptămânal articole noi şi sfaturi interesante.
  • voi adăuga o rubrică nouă: Review-uri – în care voi împărtăşi cu voi părerea personală cu privire la anumite produse cosmetice şi nu numai.
  • în fiecare luni voi adăuga articole noi la rubrica: Impresii din weekend – va fi o rubrică nouă ce va cuprinde detalii despre activităţile din weekend
  • My top five – va cuprinde articole cu privire la topuri personale; produse make-up, beauty, tehnologie, călătorii, mâncare, băuturi, etc.
  • Aşa DA – Aşa NU – va fi o altă rubrică nouă cu păreri personale despre produse, accesorii şi nu numai!

În concluzie, organizarea se referă la rubrici noi, o ordine a postărilor, pentru a nu mai fi nevoită să lipsesc foarte mult din acest spaţiu virtual! Acestea fiind spuse, back to business, let’s work and have fun!🙂

Lasă un răspuns

