Kitul meu de îngrijire a unghiilor


Zilele trecute am decis să fac câteva poze în timpul micului meu ritual de îngrijire a unghiilor și să vă povestesc cum procedez. Nu este nimic prea sofisticat şi nici nu necesită cine ştie ce paşi complicaţi.

Pentru început îmi aşez mereu toate lucrurile necesare, în funcţie de disponibilitatea mea.

SAMSUNG CAMERA PICTURESÎncă de la primele mele încercări de a face o manichiură  frumoasă, curată şi sănătoasă, am început să împing cuticulele cu un beţişor. Chiar dacă la prima vedere nu arată foarte bine şi ai intenţia să le tai, ele pe parcurs vor arăta foarte bine şi în acest fel nu vei sângera şi nici nu îţi vor mai creşte foarte tare.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

După ce împing cuticulele, le tai cu o unghieră şi apoi le dau cu această pilă care nu afectează ungiile. Având mai multe părţi, unghiile nu vor zgâria şi nu vor fi aspre la atingere.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Pilirea lasă de obicei mult praf, de aceea îndepărtez rezidurile cu o perie specială pentru unghii, după care mă spăl pe mâini pentru a fi sigură că nu rămâne nimic inestetic.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Întodeauna aplic o bază înainte de oja propriu-zisă. Am observat că unghiile mele nu se mai îngălbenesc, rămân la fel de tari şi le pot menţine constant la o lungime potrivită, fără a se exfolia. Baza folosită de mine este un tratament de unghii.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

După ce am aplicat oja aleasă, aplic un gel cu ulei de portocal pe cuticule şi le masez uşor. În acest fel, ele vor fi moi şi tratate în urma împingerii.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

După ce am masat cuticulele, aplic o cremă foarte hidratantă de la Avon. Deşi am folosit multe creme de mâini şi la un moment dat îmi pierdusem încrederea în produsele de la această companie, s-a dovedit că totuşi unele sunt de calitate. Crema conţine glicerină şi când spun asta mă refer şi la compoziţia ei, nu doar pe eticheta produsului. Rareori găseam o cremă suficient de cremoasă pentru a hidrata mâinile şi să le facă catifelate dar şi să nu rămână unsuroase la sfârşit. 

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Acestea au fost ojele alese pentru această manichiură. De obicei optez pentru nuanţe calde, care se pot potrivi la mai multe ţinute.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

 

Acest întreg proces îl fac odată pe săptămână sau în cazul în care folosesc produse de curătare îl repet mai des. Nu este un procedeu sofisticat şi nu necesită multă migală. Trebuie doar să îţi rezervi măcar odată pe săptămână 15 minute pentru unghiile tale. Ele vor fi mai sănătoase, puternice şi mai sănătoase.

De această dată nu am folosit ulei de măsline sau lămâie, dar aceste produse intră destul de des în procesul meu de îngrijire a unghiilor. Masarea cu ulei de măsline sau ţinerea unghiilor în zeamă de lămâie reprezintă sănătate curată pentru unghii. 

pizap.com14099341292521

 

Voi cum vă îngrijiţi unghiuţele şi ce produse folosiţi?

Nu uitati sa ma urmariti:

Facebook            YouTube           Pinterest

 

 

Lasă un răspuns

