Inimă curioasă


Iar m-a întrebat inima de tine. Ştii ce i-am zis? C-ai să te-ntorci şi ai s-o cauţi. Am minţit-o. Altfel nu i-aş mai fi închis gura

ArtPics Photography

ArtPics Photography

neroadei. I-am spus că te gândeşti la ea, că ţi-e dor de ţac-pac-ul ei, că tremuri tot doar când îi auzi numele. 

Ştii cât s-a bucurat, îndrăgostita? A zbârnâit toată a sânge cald şi s-a apucat acum să-ţi bată clipele, una lângă alta, până-n ziua în care o să-ţi vadă chipul. E fericită, bleaga!

Şi, nu ştiu cum, dar mi-a dat şi mie puţin din deplinul ei.

Uite aşa adorm în noaptea asta. Fericită.

Fericită că te ştiu acolo unde eşti, că-ţi aud vocea şi pot să te cânt de la distanţă chiar şi aşa, cu strofele neterminate.

Că mi s-a dat timp de sus să te cunosc şi că până la urmă, am rămas cu prietenia ta.

Fericită că-mi eşti şi că-ţi sunt!

 

Nu uitati sa ma urmariti:

Facebook            YouTube           Pinterest

Lasă un răspuns

