Un nou inceput…


453QQNBVQAF2

Da, pentru mine este un nou inceput! De cateva zile sunt oficial pe piata muncii!

Este o sansa noua care mi s-a ivit de curand, de altfel si motivul pentru care am venit mai devreme din vacanta!

Inca din timpul liceului am inceput sa lucrez, ca promoter. Nu era nimic complicat, dar pentru mine a insemnat foarte mult. Asa am avut ocazia sa socializez mai mult, sa cunosc fel de fel de oameni, sa interactionezi cu oameni noi si sa scap de timiditate.

Pe langa aceste aptitudini si partea financiara a fost foarte importanta, deoarece am reusit sa inteleg valoarea banului, am invatat sa-l pretuiesc mai mult si sa-i cheltuiescintr-un mod constructiv!

Acum, situatia este diferita deoarece am un contract, salariul este fix iar programul este foarte lejer. De asemenea, dupa cunostiintele si experientele acumulate imi este mai usor si ma pot descurca in orice situatie! Totodata, si schimbarea temei blogului are legatura cu acest inceput!😉

Nu uitati sa ma urmariti:

Facebook            YouTube           Pinterest

4 thoughts on “Un nou inceput…

Lasă un răspuns

