Bagajul pentru 25 de zile in Spania


roz

Atunci cand aflam ca vom merge in vacanta, indiferent in ce tara, noi fetele petrecem foarte mult timp realizand liste cu toate lucrurile necesare unei calatorii frumoase in care sa nu ne lipseasca nimic. Si uite asa avem tendinta de a lua foarte multe lucruri cu noi, de dragul de a fi acolo, in caz de ceva. Recunosc ca si eu am facut liste, am analizat site-urile online de informare in speranta ca voi sti cu exactitate ce anume trebuie sa am la mine. Va spun sincer ca pana in momentul in care nu esti pus asupra faptului implinit, poti citi site-uri intregi si sa faci liste interminabile ca tot nu vei sti cu exactitate cum sa iti faci bagajul perfect.

Asadar, voi dezvalui cu lux de amanunt ce anume mi-am pus eu in bagajul pentru 25 de zile.

Imbracaminte:

  • tricouri
  • rochite
  • 2 perechi de pantaloni lungi
  • 2 bluze cu maneca lunga
  • 5 perechi pantaloni scurti
  • lenjerie intima
  • esarfa
  • 2 perechi colanti
  • palarie
  • costume de baie
  • sosete

Incaltaminte:

  • 4 perechi de pantofi
  • 2 perechi sandale fara toc
  • 1 pereche slapi

Electronice:

  • laptop
  • incarcator telefon
  • incarcator laptop
  • mouse
  • epilator electric
  • cabluri USB
  • MP4+casti
  • aparat foto

Cosmetice si lucruri personale:

  • demachiant
  • 2 geluri de curatare
  • 2 creme dupa plaja
  • 1 crema inainte de plaja
  • 1 crema de maini
  • 1 crema NIVEA de fata
  • 1 sampon
  • 1 gel de dus
  • crema si balsam pentru par
  • acetona si diverse oje
  • crema de corp
  • absorbante de zi
  • accesorii si alte bijuterii
  • 1 prosop de baie si 2 mai mici
  • medicamente
  • discuri demachiante
  • produse make-up
  • parfum+deodorant
  • fixativ
  • ochelari
  • 4 genti

Cam acestea au fost lucrurile pe care le-am luat in bagaj. Da, sunt foarte multe, asa am spus si eu dupa ce am ajuns acolo si am observat cate lucruri am folosit si cate nu. In fotografia de mai jos, va prezint teancul din stanga cu hainele care le-am folosit, iar in dreapta cele pe care nu le-am purtat deloc. Majoritatea sunt bluzele cu maneca lunga, pantalonii si colantii lungi si cateva bluze.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sper ca lista mea va poate fi de ajutor in realizarea unui bagaj complex, micut si cu tot ce trebuie in el. Inainte de toate trebuie sa stiti cu exactitate care este prognoza din zona in care calatoriti si apoi va fi mai usor sa realizati bagajul. La mine a fost si bagajul de mana pe care l-am folosit pe drum, dar aici voi reveni cu alta postare.

In concluzie, pot spune ca 3/4 din bagaj a fost folositor. In topul lucrurilor nefolosite intra: hainele din partea dreapta, unele produse de make-up si de ingrijire corporala, accesorii, genti si pantofi. Fiind foarte cald nu puteam merge cu tocuri prea inalte, am folosit mai des doar 2 genti – mai practice, dar totodata foarte incapatoare.

Voi cum va descurcati cu realizarea bagajului?

Nu uitati sa ma urmariti si pe Facebook!

One thought on “Bagajul pentru 25 de zile in Spania

Lasă un răspuns

