6 zile si 4 nopti pe autocar


SAMSUNG CAMERA PICTURES

Pentru a ajunge la destinatia dorita, am fost nevoita sa calatoresc cu autocarul 6 zile si 4 nopti. Da, poate la inceput nu pare asa complicat, avand in vedere ca te plimbi, stai si te relaxezi, dar atunci cand te afli asupra faptului implinit vei simti pe pielea ta cat este de dificila aceasta calatorie.

Pentru inceput va voi prezenta lucrurile puse in bagajul de mana pentru aceste zile. Am avut 2 genti micute si geanta personala. Una dintre ele a avut mancare – sandwish-uri, apa congelata, covrigei, fructe si cornuri cu ciocolata. Restul alimentelor au fost luate pe drum.

Cealalta geanta a avut 4 tricouri de schimb – avand in vedere ca am fost cu prietenul meu, au fost 2 pentru fiecare – ,servetele umede, servetele nazale, absorbante zilnice, deodorant, paturica, perna, o carte.

In geanta personala am tinut actele, banii, lucrurile personale – absorbante si servetele – , deoarece aveam nevoiele de ele la fiecare popas facut.

Avantajele acestei calatorii au fost ca am reusit sa strabat Barcelona, Franta, Italia, Slovenia, Romania si poate mai sunt regiuni pe care le-am omis, insa ideea este ca am vazut peisaje extraordinare, am cunoscut oameni extraordinari in autocar – doar cativa, cu unii chiar nu te puteai imprieteni. Un alt avantaj, in cazul in care esti cu persoana iubita, ar fi ca poti sta sa vorbesti o gama larga de subiecte, deoarece in 3 zile, nefacand altceva, aceasta alegere este perfecta pentru rezolvarea problemelor din paradis – acolo unde exista – si dezbaterea unor subiecte in care nu gaseai momentul perfect.

Dezavantajul ar fi ca stai foarte mult in fund, nu te poti odihni bine, la fiecare popas facut trebuie sa te grabesti sa prinzi rand la baie, eu sunt adepta preparatelor gatite, iar”uscaturile” nu prea imi plac. Un alt dezavantaj este aerul conditionat, insa aici depinde si de locul ales in autocar: celor din spate le este foarte cald, deoarece acolo se afla si motorul autocarului, iar cei din fata ingheata de frig deoarece ceilalti il inchid si aerul trebuie sa iasa pe undeva. Aici cand vine vorba de locurile din autocar este foarte dificil de spus care sunt locurile perfecte.

Locurile din fata iti ofera o vizibilitate foarte buna asupra peisajelor si a drumului, filmele se vad mai bine la mini-televizorul din fata, la pauze poti cobora mult mai rapid si iti poti aseza picioarele pe bara din fata. Locurile de la mijloc nu iti ofera posibilitatea sa iti mai asezi picioarele si risti sa le ai umflate la sfarsitul calatoriei, insa cele de langa iesire au aceasta bara.

De asemenea, trebuie sa punctam picioarele umflate, vecinii galagiosi, muzica mai putin pe gustul tau – un exemplu concret ar fi manelele pentru 5-6 ore – si multe alte lucruri.

pf_1407690152

In cele din urma, va ofer cateva sfaturi folositoare, in cazul in care urmeaza sa calatoriti cu autocarul: luati cu voi mereu geanta personala in care aveti bani, acte sau alte lucruri de valoare, nu va imprieteniti cu nicio persoana care vi se pare dubioasa, la fiecare statie, uitati-va la bagajele voastre – au existat cazuri in care au disparut, insa acum se verifica niste bonuri personale ale bagajelor – , nu mergeti singuri in locuri intunecate si pastrati curatenia pe langa voi. Aici ma refer la resturile menajere si gumele de mestecat. In aceste 6 zile – dus si intors – nu am vazut loc in autocar care nu sa aiba lipita o guma de mestecat. Doar dupa aceste lucruri ne dam seama de conceptia unora dintre noi.

De asemenea, cred ca ati auzit cu totii de „problemele” existente la iesirea din Romania, asa ca aveti inca odata grija pe unde stati si cu cine va imprieteniti.😮

In ceea ce priveste tinuta aleasa pe drum, aceasta trebuie sa fie cat mai lejera. Eu am optat pentru colanti, maieu, esarfa si balerini. Pe parcurs, ma schimbam de tricou, in autocar purtam sosete si apoi am ales o pereche de slapi comozi.

In cele din urma, aceasta calatorie lunga si obositoare s-a dovedit una plina de momente frumoase, peisaje superbe, discutii placute, cunoasterea de oameni noi si de o experienta noua si extraordinar de frumoasa! Pentru ca da, trebuie sa vedem mereu partea plina a paharului!🙂

Sper ca v-am fost de ajutor. Va doresc drumuri bune, sigure si placute!

Nu uitati sa ma urmariti si pe Facebook!

Lasă un răspuns

