5 idei de coafuri pentru zilele caniculare


Ador sezonul de vara si imi plac la nebunie razele calde ale soarelui, dar nu sunt adepta temperaturilor foarte ridicate in care simt ca ma topesc de cald. Imi plac buclele lejere lasate pe spate, dar atunci cand simt ca parul se uda datorita transpiratiei si caldurii excesive, acesta placere devine un chin.

 Chiar daca atunci cand este foarte cald, simt nevoia de a prinde mereu parul sus intr-o coada, am adoptat cateva tipuri de coafuri ingenioase pentru zilele calduroase de vara!

6a08e8ccf3203725faa314b0ca77a503

Sincera sa fiu, in casa mereu imi tin parul in coc sau coada prinsa foarte sus, motiv pentru care parul are tendinta de a se ondula putin. Chiar daca la prima vedere acest tip de coafura pare putin complicat, veti observa ca este foarte usor de facut. Pur si simplu se imparte parul in doua parti – eu am bretonul asimentric – o parte se prinde in coada si se face un coc nu prea strans, iar cealalta parte se aranjeaza in jurul cocului. Eu prefer sa fac un coc usor zburlit, natural si usor de purtat.

83c6818ead0f02b2cc0414fb942cb2d9

O alta varianta de coc lejer este acesta. Foarte usor de realizat si perfect pentru zilele calduroase. Este foarte chic si se poate adauga unele accesorii simple si de efect.

1242e7d327bd98ba0cc310781c72b1af

Toate fetele cred ca adopta aceasta coafura. Este perfecta pentru o seara in oras, este usor de facut si totodata ofera un aer elegant. In aceasta imagine parul este lasat pe spate, dar eu il prind de obicei cu un cleste simplu si obtin un volum garantat al parului.

c6d5c801b0ed07bd12533195ebbfa443

Si aceasta coafura pare destul de interesanta. Obtii un coc frumos dintr-o impletitura normala!

d07160d32ad7fd5f27de71eaf9116946

Tot pentru zilele foarte calduroase de vara, adopt acest tip de coafura foarte lejer, chic si natural. cu o bentita elastica incerc sa adun parul intr-un coc mai lung la baza.

Voi dragelor ce tip de coafura adoptati in zilele calduroase de vara?

Sursa foto: Pinterest.com

100001893279511pizapw1404754516

Lasă un răspuns

