Unghiute de sezon


Hello girls! Vacanta mea nu s-a terminat inca, de aceea nu voi reveni prea curand cu articole despre ceea ce am avut ocazia sa vad aici. Totodata, nu am uitat de blogul meu si am decis sa va prezint unele produse achizitionate de aici.

Vedetele de astazi sunt:

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Exista produse de la branduri foarte cunoascute care nu au o calitate foarte buna, insa aceaste oje de la H&M sunt foarte bune. Dintr-o singura aplicare am acoperit suprafata unghiei, se usuca foarte repede si rezista pana la 5-6 zile. Acestea se pot gasi aici.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De asemenea, si aceste variante sunt foarte bune iar culorile sunt intr-o gama foarte larga, insa au rezistat pe unghie pana la 3 zile, apoi au inceput sa se decojeasca incapand cu varful unghiei. Necesita doua aplicari pe suprafata unghiei pentru a imita culoarea din sticluta.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ultimile, dar nu cele din urma sunt variantele de la Efect Limo si Rimmel London. Pensula este foarte lata, motiv pentru care dintr-o singura aplicare este acoperita toata suprafata unghiei, culorile sunt foarte intense si nu necesita o a doua aplicare si rezista pana la 6 zile.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Aici am incercat sa le unesc pe toate.🙂

Voi reveni si cu alte produse!

100001893279511pizapw1404754516

One thought on “Unghiute de sezon

  1. Doamne, ce dragute sunt ojele😮 Cea de la Rimmel imi place cel mai mult. Evident, la noi nu am vazut-o. Oricum, sunt altele de la Rimmel pe care le am si-mi plac mult si se usuca si foarte repede! Pupici

Lasă un răspuns

