Un capitol încheiat cu succes


Ieri a fost ultima zi de facultate!

Gata! Un alt capitol din viaţă s-a încheiat cu bine.  De câteva zile încerc să scriu acest articol, să îmi expun sentimenele, micile regrete în urma acestui capitol şi toate împlinirile de care am avut parte. Am tot încercat şi nu ştiam cum să încep…

Ieri am susţinut lucrarea de licenţă. Recunosc, a fost un stres extraordinar pentru mine pentru că m-am apucat de scris puţin prea târziu dar am terminat-o la timp. Practic, am scris 18 zile încontinuu. Pauzele mele erau doar atunci când găteam, mâncam, sau eram la baie. Ştiu, sună îngrozitor dar mi-am dat toată silinţa să termin la timp şi nu doar să termin, ci să am o susţinere bună în faţa comisiei.

Un sfat bun pentru cei care vor avea de realizat o lucrare de licenţă: apucaţi-vă din timp!

În timp ce coboram Copoul, după susţinerea licenţei, priveam de-o parte şi de alta: universitatea, băncile din parc, magayine, staţia de autobuz, corpurile în care aveam cursuri sau seminarii şi mă vedeam pe mine. Vedeam toată agitaţia, stresul, zâmbetele, problemele, îngrijorările, bucuriile, realizările, greşelile şi împlinirile. Pe toate le vedeam. Astea au fost parte din mine în aceşti trei ani de studenţie. Îmi curgeau lacrimi de fericire pentru ce am trăit, pentru ceea ce nu am făcut din lipsă de timp sau sentimentul de implicare, pentru ceea ce am reuşit să realizez, pur şi simplu pentru tot.

Toate aceste lucruri sunt realizări şi linişte sufletească pentru mine. Şi este un sentiment extraordinar, să ştii că întorci o filă din cartea vieţii şi că toate ţi-au ieşit aşa cum ai dorit.

Am legat prietenii frumoase, am învăţat multe lecţii de viaţă, am întărit o relaţie de iubire, am cunoscut gustul libertăţii şi m-am regăsit în tot ceea ce am făcut. Următoarea filă din viaţă mă va găsi mai matură, mai pregătită pentru provocările vieţii şi cu lecţia învăţată!

Dar totuşi, las fotografiile să vorbească…:)

DSC_0452

100_6376

103_0222

20140519_140029

Banchet Jurnalism - 39

IMG_20140519_140541

IMG_20140523_215936

Banchet Jurnalism - 423

SAMSUNG CAMERA PICTURES

4 thoughts on “Un capitol încheiat cu succes

Lasă un răspuns

