Sănătate la pahar


Zilele trecute am primit de la părinții prietenului meu câteva fructe delicioase: căpșuni, cireșe și piersici. Cele din urmă au fost cumpărate din magazin. Îmi plac foarte mult sucurile făcute în casă și aici mă refer la cele făcute din fructe naturale, culese din grădina proprie! Chiar dacă cumperi fructe din magazin și încerci să faci suc natural, tot nu îți iese pentru că foarte multe dintre ele sunt tratate cu fel de fel de chimicale. Așadar, am încercat să dau prin blender toate fructele și iată ce a ieșit!🙂

SAMSUNG CAMERA PICTURES SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Lasă un răspuns

