Trei ani și multe realizări!


100001893279511pizapw1401190212

Îmi aduc aminte acum trei ani cum am venit cu dosarul de înscriere la facultate. Nu știam unde este sala de înscriere, unde este secretariatul, ce să mai, nu cunoștiam absolut nimic. Noroc că am fost cu verișoara mea mai mare care stătea în Iași de mai mult timp. Eram așa optimistă la început, așa de inocentă și neștiutoare. Aveam foarte multe vise și speram că le voi îndeplini pe toate, sau măcar o parte din ele. De-a lungul timpului, multe dintre ele s-au risipit, altele s-au îndeplinit și la unele nici nu am mai visat să mă mai gândesc. Au fost trei ani frumoși, în care am descoperit foarte multe „personaje” cu fel de fel de caractere. Unele frumoase, pline de gânduri bune și altele care nu fac altceva decât să te tragă în jos.

Au fost trei ani frumoși, din care am avut foarte multe de învățat și de care îmi voi aminti cu drag! Fiecare clipă trebuie prețuită și trebuie să ne adunăm lângă noi persoane care ne pot ajuta să evoluăm, să creștem frumosă și puternici!🙂

 

 

Lasă un răspuns

