La revedere blog!


 

la-revedere-soare_03ed2a9406d4bd

Acum un an mă grăbeam să postez primul meu articol la rubrica „Despre mine” și să spun de ce îmi fac eu blog și ce vreau să scriu acolo. Am adunat idei de pe ici pe colo, le-am presărat puțin cu opiniile mele și vi le-am servit. Iar acum spun la revedere blog. Mă voi muta pe pagina mea oficială Impresii cu parfum de femeie. Datorită vouă am evoluat!

 

P.S: Dragă blogule, aceasta este doar o temă pentru laboratorul Tehnici Mediatice și nu îmi iau la revedere. Voi scrie încontinuare și cine știe, poate chiar ne vom muta pe altă pagină!🙂

Sursă foto: www.trilulilu.ro

Lasă un răspuns

