Atenție! Femeie la volan!


Sursă foto: oanaflaviasarbu.wordpress.com

Sursă foto: oanaflaviasarbu.wordpress.com

De foarte mult timp mi-am dorit să fac această postare. Da, în sfârșit am obținut permisul de conducere. Gata cu rezolvarea numeroaselor chestionare, gata cu răsfoirea legislației, cu ședințele de conducere, cu stresul și emoțiile.

La sfârșitul liceului, majoritatea colegelor erau deja înscrise la școala de soferi, iar în scurt timp deja obținuse permisul de conducere. Eu în aceea perioadă eram ocupată cu onbținerea examenului de bacalaureat, apoi cu înscrierea la facultate și abia în ultimul an de studii m-am apucat. A fost un vis al meu, o realizare pe care mi-o doream. Recunosc că mi-a fost foarte greu să mă ocup și de școala de șoferi, de examnele de la facultate și de toate drumurile efectuate.

De multe ori mă întrebam de ce am realizat până acum tot ce mi-am propus și nu pot obține și acest lucru. Dar cu ajutorul Bunului Dumnezeu am realizat și acest lucru, mă simt mândră de mine și mă bucur enorm!🙂

Așadar, dragi prieteni ne întâlnim în trafic!

 

2 thoughts on “Atenție! Femeie la volan!

Lasă un răspuns

