Pancakes cu banane și ciocolată


Hello ladies,

Săptămâna aceasta am primit foarte multe ouă de la bunica mea. Sunt de țară, sănătoase și nestresate. De aceea, m-am decis sa caut rețete delicioase și mă întrec în ale gătitului. Sincer, atunci când vine vorba de gătit, am foarte multă răbdare, ambiție și perseverență, deoarece de câteva ori am ars prăjitura, nu mi-a crescut blatul suficient de bine, am uitat un ingredient important sau pur și simplu nu au ieșit bune la gust. De aceea, nu m-am dat niciodată bătută și intenția mea a fost să gătesc încontinuare deoarece îmi place și mai ales să observ sclipirea din ochii celor care degustă, în timp ce mă laudă: „Hei, de data asta chiar ai reușit. Este foarte bună!” Lăsând la o parte momentele când prăjiturica mea ajungea la gunoi și îmi spuneam că nu mai gătesc.

Și totuși, iată-mă astăzi gătind pancakes cu banane și ciocolată, dar vă avertizez că au ieșind foarte bune și de asta vreau să vă arăt și vouă🙂 Sunt foarte ușor de gătit, delicioase și sănătoase, deoarece nu am pus zahăr alb și nu le-am prăjit în ulei.

Ingredientele folosite sunt:

  • 2 ceșcuțe cu făină
  • 1 praf de copt
  • 1/2 pliculeț zahăr vanilat
  • 1 linguriță ulei
  • 2 ouă
  • un praf de sare
  • 2 banane
  • ciocolată de menaj
  • 50g unt
  • o cană lapte

Pentru început am separat gălbenușurile de albuș, după care am bătut cu praf de sare albușurile spumă. Separat, gălbenușurile le-am amestecat cu un praf de sare, zahar vanilat și lapte. Compoziția obținută am adăugat-o peste făina amestecată cu praful de copt. Am amestecat foarte bine pâna s-a omogenizat compoziția, apoi am adăugat bananele pisate foarte bine. La sfârșit am adaugat albușurile bătute spumă și am amestecat foarte ușor, pentru a păstra compoziția la fel de pufoasă. Apoi le-am prăjit fără ulei într-o tigaie de teflon și iată ce mi-a ieșit:

Fotografie0214

Deasupra am pus ciocolata topită cu unt și puțină apă. Sunt mândră că mi-au ieșit bine la aspect și delicioase la gust. Cu siguranță voi mai încerca această rețetă!😉

One thought on “Pancakes cu banane și ciocolată

Lasă un răspuns

