Experiența mea cu Yves Rocher


Bună dragele mele,

Astăzi m-am gândit să vă prezint gelurile mele de duș, printre care și preferatul meu de care m-am îndrăgostit din momentul în care mi-am apropiat nasul de recipient și i-am simțit aroma. Deși nu consum cafea de obicei, gelul de duș Jardins du Monde Coffee Beans de la Yves Rocher este cel mai bun gel de duș. Până acum nu am dat comanda de foarte multe ori, însă de data aceasta am fost atrasă de oferta nouă de la Yves Rocher, care presupunea că la o comandă de 70 de lei primești cadou 3 genți de dimensiuni diferite, un rimel, transport gratuit și un cadou surpriză. Cine ar putea refuza o astfel de super ofertă? Această companie este recunoscută pentru calitatea produselor și nenumăratele oferte cu genți și cadouri surpriză. Printre produsele comandate de mine se regăsesc 4 geluri de duș: Macadamia Nuts from Guatemala, Lotus Flower from Laos, Coffee Beans și Pomengranate from Spain.Fotografie0208 Aceste geluri de duș au ingrediente de origine vegetală. Oferă un parfum delicat pielii care persistă destul de mult timp, are o consistență excelentă, nu usucă pielea și face o spumă foarte cremoasă. Produsele pot fi achiziționate online dar și din magazinele Yves Rocher. În concluzie aceste geluri de duș sunt foarte bune, dar singurul motiv pentru care acord un minus este pentru sistemul de închidere care este foarte ” încăpățânat ” și poate face victime printre cele cu unghii foarte mari. Un alt produs comandat de altfel era nou apărut, este laptele de corp Cherry Bloom, cu aromă de flori de cireș, îmbogățit cu ulei de susan nutritiv și apă de albăstrele, care de asemenea este foarte bun, lasă pielea catifelată și parfumată, care rezistă foarte mult timp.

Fotografie0213

Vă spuneam la început că am beneficiat de o super ofertă, iar aceastea sunt produsele primite cadou. Foarte generos, zic eu! Rimelul Sexy Pulp Ultra Volume Mascara este foarte bun, nu încarcă genele, periuța este deasă și arcuită, astfel că din câteva mișcări genele arată foarte bine rimelate și nu în ultimul rând, rezistă foarte mult și nu se scurge.🙂 În ceea ce privește cadoul surpriză, a fost o cremă antirid pentru ochi. Recunosc că nu am fost prea impresionată la început, deoarece mă așteptam la altceva dar am folosit crema în câteva seri și dimineața nu mai observam cearcănele așa de accentuate, deci încă un plus!

Fotografie0212

Ultimul cadou și nu cel din urmă au fost gențile care sunt sunt extrem de folositoare și încăpătoare. Singurul dezavantaj este că materialul este foarte subțire și se poate rupe la bagaje mai grele, dar folosite cu grijă pot prelungi durata lor!

Fotografie0211

În concluzie, produsele sunt foarte bune, primesc un mare DA din partea mea și cu siguranță le voi achiziționa din nou. De asemenea ofertele celor de Yves Rocher sunt extrem de atractive iar cadourile sunt foarte bune din punct de vedere calitativ și cantitativ.

Voi ce părere aveți despre aceste produse și care sunt cele preferate de voi?🙂

Lasă un răspuns

