Un an de blogging! :)


femei-sampanie

Astăzi s-a împlinit un an de când scriu aici. Da, un an de când mi-am împărtășit cu voi dorințele și gândurile mele. Unele poate au motivat pe unii dintre voi, iar unele poate doar au fost citite și atât. Cert este că am căpătat un strop de experiență în ceea ce presupune blogging-ul, am reușit să capăt mai multă încredere în mine și așa cum v-am spus și atunci când am început să scriu aici:„După ce mi-am creat cu ușurință o pagină de blog, a trebuit să pun o temă caracteristică și m-am ghidat exact după ce aș dori eu să citesc. De aceea, în cadrul acestei pagini veți putea citi și afla sfaturi, secrete și alte noutăți pentru noi femeile.” Nu știu sigur dacă am respectat în totalitate ceea ce am vrut la început, însă cu siguranță am încercat să scot în evidență cea mai minunată ființă și să o conving că merită mai mult decât își dă voie să primească: FEMEIA! 

Așadar, a fost un an în care am reușit să citesc foarte multe articole interesante, să învăț din experiențele altora, am „furat” câteva tipsuri beauty și fashion de la bloggerițe foarte cunoscute precum Federova, Jean și Wendy Nguyen. Sunt conștientă că încă nu am reușit să descopăr tot ceea ce implică cu adevărat această activitate, dar cine spune că trebuie să le faci pe toate odată, si mai ales intr-un timp atât de scurt. Dacă ai știi dinainte toate secretele vieții, ai mai aștepta cu entuziasm să vezi ce iți rezervă ziua de mâine?

În concluzie, dragă femeie închin această cupă de șampanie în cinstea ta, a puterii cu care ai fost înzestrată și pentru un an de blogging în care am încercat să împărtășesc faptul că femeia merită iubită, rasfățață, ascultată, înțeleasă, apreciată și protejată! :) 

sampanie_si_flori1440x900

Sursă imagine: insemneculturale.ning.com

One thought on “Un an de blogging! :)

Lasă un răspuns

