Tema 1 – Numele meu pe Google


La prima căutare pe Google al numelui meu am găsit o serie variată de imagini. Foarte multe dintre ele fac trimitere la articole scrise de mine pe unele site-uri, precum http://www.FamClub.ro și http://www.cuzaNet.ro, dar și cele scrise pe blogul personal. Următoarele rezultate arată conturile făcute pe platformele online, precum: Pinterest, Linkedin, și Google. De asemenea, spre surprinderea mea am găsit unele comentarii făcute pe site-uri de cosmetică și îngrijire. Apoi am găsit interviul realizat cu Cristian Prăjescu pe site-ul Twelve Journals și un proiect făcut în perioada liceului, sub numele de „U4energy”.

Untitled

Am găsit și o serie de documente încărcate pe un site folositor și plin de informații folositoare și o prezentare făcută în Prezi. De asemenea, am găsit numele meu și la anumite concursuri la care am participat. Printre ultimile rezultate am găsit numele meu și la înscrierea la Facultatea de Litere din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași dar și rezultatele finale de la examenul de Bacalaureat.

Spre final, paginile următoare conțin mai puține informații, însă cu siguranță dacă doresc să găsesc ceva anume și folosesc cuvintele cheie potrivite, cu siguranță ajung foarte rapid la rezultatul dorit.

One thought on “Tema 1 – Numele meu pe Google

Lasă un răspuns

