Planuri noi


Bună dragelor,

În primul rând aș dori să vă urez un sincer la mulți ani, plin de bucurii și realizări pe toate planurile. Pentru mine anul 2013 a fost un an bun, cu suișuri și coborâșuri. Am călătorit, am început proiecte noi, am iubit, am învățat multe lucruri și m-am maturizat odată cu trecerea timpului. Chiar dacă ceea ce am început în 2013 nu am finalizat, dar sper că în acest an să am această ocazie. Începutul de an reprezintă un nou început, unul în care trebuie să lași toate neplăcerile, toate supărările și frustrările în urmă și să privești cu ochii larg deschiși către noi începuturi, noi proiecte și avem încredere și speranța că totul va fi bine. Eu mi-am propus pentru anul 2014:

  • să termin facultatea;
  • să iau licența cu bine;
  • să obțin ceea ce încerc de mult *;
  • să îmi schimb atitudinea ( să nu mai pun la suflet toate neplăcerile care au loc, câteodată în jurul nostru)
  • să merg la sală;
  • să mă angajez;
  • să călătoresc;

Sper din tot sufletul că aceste lucruri vor deveni realitate și că va fi un an mai bun, sau un an măcar la fel de bun ca asta.

Voi ce v-ați propus pentru noul an?

Lasă un răspuns

