Mireasma unui parfum prețios


1524859_569929419756197_1015715709_n „Când am primit primul parfum bun din viaţa mea, îl foloseam cu teamă, doar câte puţin şi doar când ieşeam în oraş, ca să nu îl consum. Nu mă dădeam cu el când mergeam să cumpăr pâine, fiindcă nu mi se părea importantă acea ieşire. Ştiam că nu îmi voi mai putea permite altul, cel puţin nu în următorii ani, aşa că, îl păstram pentru momente speciale, fără să ştiu că orice clipă din viaţa mea era, de fapt, un moment special.
Când mă dădeam cu parfumul acela, mă simţeam minunat! Mi se părea că sunt mai frumoasă şi mai puternică şi că toată lumea mă admira.
Acum îmi pare rău că nu l-am folosit ori de câte ori mi-aş fi dorit. Ce ştiam eu atunci despre a nu amâna momentele de fericire? Nu ştiam că sfârşitul vieţii mele va veni atât de curând…
Nu amâna să faci ceea ce îţi place! Parfumează-te chiar şi atunci când stai în casă să faci curăţenie, dacă asta te face să te simţi bine! Nu păstra lucruri pentru mai târziu, nu ţine nimic doar pentru tine! Lucrurle care te bucură şi care te fac să te simţi minunat trebuie trăite din plin şi tot timpul, nu doar cu ocazii speciale… nimic nu îţi garantează că va exista acel „mai târziu”…”

Fragment din scrisoarea Luminiţei, nepublicat în cartea Fluturi – Irina Binder.

Lasă un răspuns

