Locul meu preferat – în brațele tale


1488226_677453338953438_148766982_nAcolo,în brațele lui mă regăsesc de fiecare dată,
în brațele lui mă ascund, mă descopăr, mă iert, mă iubesc și mă pierd.
În brațele lui mă simt plăcută, frumoasă, iubită, răsfățată, protejată și înțeleasă.
În brațele lui adorm, în brațele lui plâng, în brațele lui pic, cu ajutorul lui mă ridic, împreună este cuvântul meu preferat.
Așa este când te îndrăgostești, savurezi iubirea ca un om lacom, ți se taie respirația, nu te saturi de atâta dragoste, te simți liber, te simți legat, te simți norocos, te simți împlinit.

Când iubești n-ai nevoie de prea multe cuvinte dar amintește-ți că deși vă veți certa, ea va încerca să-ți vorbească, să-ți explice, să te facă să uiți, să nu te superi pentru nimicuri. Să nu îi întorci spatele, să nu o alungi, să o strângi în brațe, să îi arăți că împreună puteți rezolva orice.
De ce stai tu pe o parte, ea pe cealaltă? Luați-vă în brațe, este atâta dragoste și căldură la mijloc!

Text: Maria Cristiana Tudose

Lasă un răspuns

