Învățăminte


1468659_780233548659031_850916463_n

Întodeauna, la sfârșit de an, încercăm să trecem în revistă toate întâmplările, tot ce am învățat și tot ce am dori să realizăm în următorul an. Pentru mine, acest an a fost unul plin de sentimente, de locuri frumoase pe care am reușit să le vizitez, de persoane dragi pe care le-am putut revedea și de proiecte noi de care m-am apucat (unele neterminate). A fost un an greu, deoarece am fost nevoită să trec prin multe încercări, să mă schimb eu dacă celelalte persoane nu puteau să se schimbe și să am multă rabdare în situațiile critice. Totuși nici până acum nu m-am putut învăța să fiu mai indiferentă, să nu mai pun la suflet toate problemele și toate cuvintele deranjate. Este foarte greu să ții piept mereu tuturor situațiilor dificile din viață, însă măcar am învățat că timpul le rezolvă pe toate, chiar dacă de obicei este dificil să te mai gândești la această replică.

Pentru anul următor mi-am propus să îmi termin proiectele pe care le-am început, să nu mai pun la suflet toate răutățile, să fiu puțin mai nepăsătoare, dar totodată implicată în ceea ce fac. Uneori viața ne pune în față unor uși pe care nu dorim  niciodată să le deschidem, ele fiind necunoscute iar noi devenim obișnuiți cu încăperea din care facem parte. Schimbările majore nu sunt binevenite întodeauna și depinde de ce ne rezervă aceea schimbare, deși este o vorbă :” omul cum își așterne, așa doarme!”

Voi ce ați învățat anul acesta și ce doriți să realizați în anul care urmează?

Lasă un răspuns

