În așteptarea unui an nou


91107Acest an a fost ca toți ceilalți ani care acum stau pe raftul amintirilor.
A fost un an la fel ca toți cei care au trecut, care m-a învățat multe și în care am crescut.
A fost un an în care am plâns mult, de fericire, de dor, de bucurie.
A fost un an în care am fost nevoită să renunț la anumite persoane și locuri.
A fost un an în care am întâlnit persoane nemaipomenite, care purtau cu ele bagaje de zâmbete și iubire.
A fost un an în care m-am izbit de neputință și neîncredere.
A fost un an în care am iubit, în care am așteptat, în care am sperat.
A fost un an încărcat de posibilități, dar de care nu am profitat în totalitate.
A fost un an unic și prețios în felul său.
Deși am avut parte și de furtuni în acest an, de căderi și de pierderi, Îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a oferit umbrela Sa pentru a supraviețui, pentru a trece peste orice obstacol și pentru a învăța din greșelile mele.
Îi mulțumesc că am putut încheia și acest an fericită, alături de o familie care mă iubește și cel mai important, că sunt în viață pentru a mă bucura și de anul ce vine.

P.S. Nu îi reproșa lui Dumnezeu pentru că ai avut un an anevoios. El are grijă de fiecare în parte!

Un An Nou Fericit vă doresc și să aveți parte de împliniri, fericire și multă iubire împletită cu pace și înțelepciune.

2 thoughts on “În așteptarea unui an nou

  1. Știi cum e: îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că mi-a dat întotdeauna ce am avut nevoie și nu ce i-am cerut eu de fiecare dată!
    La mulți ani și fericire în exces! Nu se acceptă refuz, da?🙂

Lasă un răspuns

