Suflete înaripate


Știu, recunosc, este doar vina mea! Nu am mai postat de mult, dar m-am întors cu multe noutăți pe care le voi împărți cu voi!

De când nu am mai postat nimic, am împlinit și vârsta de 21 de ani! Am avut parte de o surpriza plăcută din partea unor prieteni apropiați! Iubitul meu fiind unul dintre complici🙂. V-aș pune clipul, însă și eu râd când îmi văd reacția. Eram foarte speriată și entuziasmată de surpriza plăcută. După această zi, mă tot gândeam dacă am realizat ce am vrut până la această vârstă și dacă am regrete. Și pot spune că există câteva regrete, dar le număr pe degetele de la o mână, până la acest moment, deci încă mai am timp să le refac!

103_0202

 

În viață sunt multe lucruri pe care nu le realizăm în acel moment și abia după ce trecem cu vederea, observăm adevarata valoare! Însă, nu asta voiam să vă spun în acest post, ci faptul că familia noastră s-a mărit…și nu este ceea ce poate vă gândiși unii dintre voi. Este vorba despre două personaje înaripate, colorate și uneori foarte gălăgioase!

IMG_20131030_123952IMG_20131030_123624IMG_20131030_124114

 

Ei sunt Polly (verde) și Dolly (mov). Eu și prietenul meu suntem născuți în aceași lună. Da, suntem doi scorpioni încăpățânați care mereu au dreptate și se contrazic în opinii. Deci, am decis de ziua noastră să ne facem un mic cadou! Așa că am mers la un magazin de specialitate, ne-am învârtit 40 de minute și am decis să luăm doi peruși. Peștișorii aveau un preț acceptabil (pentru un student), însă acvariul era foarte scump, hamsterii pitici păreau drăguți, însă nu pot să-i ating sau să ma joc cu ei, deoarece am o traumă din copilărie cu privire la astfel de animăluțe. Așa că am decis să luăm doi peruși, cușca și toate accesoriile lor!

La început erau foarte speriați, însă acum s-au obișnuit cu noi. La început le dădeam drumul pe la 9.00-10.00 dimineața, iar acum mereu fac gălăgie și se zbat în cușca până când le dăm drumul. Ciripesc mereu cînd aud muzică, sau când spăl vasele – apa curgând îi provoacă la duet🙂.

Ne-am documentat foarte mult în privința mâncării și la început îmi era greu să le fac curățenie, deoarece dădeau mereu mâncarea pe jos, printre gratiile cuștii. Acum sunt mai cuminței și nu mai fac așa multă dezordine. Ne-am obișnuit cu ei și deja fac parte din familie.

IMG_20131203_225516Și dacă tot de apropiem pe zi ce trece mai tare de sărbătorile de crăciun, m-am decis să îi includ și pe ei în această atmosferă plăcută. Aici stăteau lângă brăduț și ascultau colindele lui Fuego.

 

Vă pup!❤

2 thoughts on “Suflete înaripate

Lasă un răspuns

