8 lucruri care mă relaxează într-o zi de toamnă


Cred că fiecare anotimp are farmecul lui, iarna are sărbătorile cele mai importante din an, primăvara are copacii înfloriți și zilele timid călduroase, vara are vacanțele și distracțiile de pe malul mării, iar toamna are melancolia și foșnetul cu care iți îmbie fiecare pas. Am reușit să strâng o listă de opt lucruri pe care îmi place să le fac în acest anotimp și pot spune că a devenit o tradiție să nu ratez niciunul.

divider_rose_pink

1. O plimbare printr-un loc plin de frunze arămii.

Îmi place să mă plimb prin parcuri sau mici pădurici atunci când frunzele încep să-și schimbe culoarea și încep să cadă. Îmi place să admir acest spectacol al naturii, să simt mirosul de aer rece și să mă plimb prin foșnetul frunzelor pe care cu grijă le calc.

toamna-Juliet.ro_-e1383186544279

2. Să ascult postul meu de radio preferat

Atunci când sunt liberă și am timp doar pentru mine, ascult mereu Magic FM. Este postul meu radio preferat și ador toate melodiile liniștitoare care se difuzează. Întodeauna când ascult radio îmi trezesc amintiri plăcute.

image_122392039225756100_1

3. O ceașcă de ceai aromată

Fiecare dimineață rece de octombrie sau noiembrie îmi place să o încep cu o ceașcă fierbinte de ceai. Acele câteva momente cât sorb fiecare strop de ceai și privesc pe geam ceața de afara sunt pentru mine cele mai bune condimente de a începe o nouă zi.

11238412

4. Să citesc un roman

În zilele răcoroase de toamnă îmi place să citesc, ghemuită într-un fotoliu, cu șosetele mele flaușate, un roman „cu lipici”, care să mă facă să nu las cartea jos. Cele ale lui Nicholas Sparks mă atrag și acum foarte mult.

carti

5. Să aprind o lumânare Yankee Candle și să privesc ploaia

Nu cred că sunt singura cu un astfel de hobby, cred că multe dintre voi ați experimentat un astfel de răsfaț. Atunci când începe aceea ploaie de toamnă sunt numai cu ochii pe geam și admir fiecare strop care se prelinge pe geam. Și ca atmosfera să fie una perfectă aprind o lumânare parfumată cu o aromă de vanilie și scorțișoară.

cdv

6. Sa decorez un bostan pentru Halloween.

Acest hobby îl am de când eram foarte mică și stăteam la bunici la țară, ei adunau bostanii de pe câmp iar eu încercam tot timpul să îi decorez în cele mai creative moduri. Din păcate gestul meu nu era apreciat întodeauna și uneori eram certată că stricam bostanii. Poate de asta acum îmi place ca în fiecare an să-mi cumpăr câțiva bostani și să-i decorz eu dupa bunul meu plac și dupa ideile și imaginația mea.

bostan-de-Halloween-Juliet.ro_-e1383186490501

7. Să stau în cada înspumată

Cui nu-i place să stea în cada plină cu spumă și aromă de scorțisoară? Eu ador acest răsfăț, mai ales în zilele friguroase de toamnă, după o zi plină de activități. Acest obicei mă ajută să mă relaxez și să las în apă toate grijile.

baie-si-spuma

8. Sa lenevesc în pat și să mă uit la seriale.

Cine nu adoră astfel de rasfat? Îmi place că toamna apar noile sezoane la serialele pe care le urmaresc și în weekedurile de toamnă când nu am niciun plan, stau toata ziua în pijamale și lenevesc în pat uitandu-mă la cele mai noi episoade apărute.

gossip-girl-Juliet.ro_-e1383184014824

divider_rose_pink

Fiecare dintre noi are anumite activități care le fac cu plăcere în timpul liber, și mai ales în zilele reci de toamnă. Voi ce preferați să faceți în acest anotimp?

Lasă un răspuns

