Doina – o vedetă la tine în poșetă


10738961006_a7cb7bc7da_z

Bună fetelor,

Sunt sigură că toate ați achiziționat deja o poșetă perfectă pentru această toamnă. Ei bine poșeta că poșeta dar mai important este ceea ce țineți în ea. Toamna este o perioadă critică pentru tenul nostru așa că astăzi m-am gândit să scot din poșeta mea un secret pe care mi l-au dezvăluit cei de la Farmec. Ehh, dar pe cine prostesc eu? Ceea ce urmează să vă impărtășesc nu este defapt un secret…

Vedeta din poșeta mea, o știu încă de pe vremea bunicii… Îmi amintesc cu plăcere de momentele în care bunica o folosea, și parcă simt și acum acel miros. Un miros pe care l-am simțit cu siguranță la mama mea și pe care apoi l-am preluat și eu în rutina mea zilnică. Nu știți încă despre ce vorbesc? Ei bine este vorba despre crema Doina!

10738873005_17d1e87b36_z

De câte ori nu v-ați dorit să aveți în poșetă o cremă nutritivă vitaminizantă cu multiple întrebuințări? Ei bine, Doina este secretul! Pentru mine Doina este acea cremă, bună la toate. Este cea mai practică cremă pe care o recomand cu încredere pe post de demachiant, cremă hidratantă, cremă de corp sau chiar cremă de mâini. Crema Doina este de neînlocuit în această perioadă friguroasă, în care tenul nostru are nevoie de mai multă atenție. Vestea bună e că acum vă puteți bucura de crema Doina într-un ambalaj practic, comod și potrivită oricărei poșete datorită gramajului redus (75 ml). Cu această ocazie le mulțumesc celor de la Farmec că mi-au împărtășit și mie aceast secret și cu siguranță că am să port crema Doina în poșeta mea.

De fapt sunt sigură că în această toamnă crema Doina nu va lipsi din poșeta niciunei femei care se îngrijește. Și în plus în perioada 4-24 noiembrie, la orice comandă online peste 100 lei, primiți o cremă Doina cadou! Așa că profitați!

Și pe lângă asta, melodia lui Krem mi se pare o metodă de promovare genială așa că vă invit să o ascultați și vă pupăcesc!

One thought on “Doina – o vedetă la tine în poșetă

  1. Pingback: Review – Doina (set nutritiv vitaminizant) | Impresii cu parfum de femeie

Lasă un răspuns

