Cosmeticele mele


Noi fetele avem o obsesie pentru hăinuțe, pantofiori, gentuțe și multe accesorii. Pur și simplu, niciodată nu avem destule. Întodeauna vrem tot ce este nou și tot ce ne place. Așa suntem noi! Nu ne putem schimba. Eu personal, de mică am fost o fată foarte norocoasă. Și aici mă refer la faptul că întodeauna primeam accesorii și multe alte lucruri drăguțe de la prietenele mamei mele. Nu am nimic in neregulă cu acest lucru. Nu întodeauna îmi permiteam să cheltui banii pe accesorii sau produse de make-up, dar cu ajutorul prietenelor mamei mele, am reușit să adun o colecție frumoasă de accesorii.

Iată câteva dintre accesoriile mele preferate:

divider_rose_pink

Fotografie0051Fotografie0053Fotografie0055Fotografie0056Fotografie0057

 

divider_rose_pink

Nu sunt foarte multe, dar mă mândresc cu ele și le port de fiecare dată când am ocazia. Bijuteriile din ultima fotografie nu sunt dintr-un metal prețios, însă este un material foarte bun care imită aurul și care nu se oxidează. În ceea privește colecția de broșe, mie îmi place să le atașez la gulerul sacourilor. Conferă un aer feminin și se asortează foarte bine!

Dacă vorbim despre make-up, aceasta este trusa mea (incompletă). Consider că fiecare femeie este frumoasă în felul ei, iar trucurile de make-up încearcă doar să-i accentueze frumusețea. De aceea, nu-mi este rușine să ies din casă nemachiată. Recunosc că am un ten fără probleme și acest lucru îmi oferă posibilitatea să nu apelez mereu la make-up. Nu am cunoștiințe foarte mari în acest domeniu, dar cunosc o regulă principală: atunci când accentuez ochii, buzele vor fi doar cu luciu transparent sau strugurel și invers!

Nu țin cont de firme anume, dar până acum am folosit doar „Rose Honey”, „Douglas”, „Prestige„, „Garnier B.B. Cream”, „Pure Color”, „Kalos Professional”, „Eveline Cosmetics”, „L’oreal Paris”.

 

Fotografie0058Fotografie0059Fotografie0060

Sper că v-au plăcut sugestiile mele. Voi reveni cu alte noutăți!

Lasă un răspuns

