Noile achizitii de vara


Intodeauna cand ma gandesc la vara imi vin in minte culorile vii si pline de prospetime. Vesele si cu potentialul de a te face vesela in zilele mai proaste. Intradevar, rozul este una dintre aceste culori, iar anul asta printre modelele noi de tricouri, cele cu dantela au furori. Nu ma mira deloc, deoarece sunt foarte elegante si ofera un plus de feminitate. 

pizap.com13757986566882

Si cum nu este vara fara a-mi etala piciorusele, am ales de aceasta data acesti pantalonasi scurti🙂

130802-1817

De obicei prefer mainile libere, care sa nu-mi atarne de bratari, chiar daca imi place acest lucru sa vad la alte persoane. Insa, aceste bratari late, din bilute minuscule si colorate cu o tenta de sidef sunt foarte dragute. Ofera feminitate si se pot incheia foarte usor.

130802-1824

Ojele de mai sus le-am cumparat de la un boutiq din apropiere, desi am foarte multe nuante. Si cum in ultimul timp am avut rabdare si mi-am lasat unghiutele mai lungi (deoarece se rupeau foarte des), am decis sa le pun in pas cu anotimpul😉

130802-1843

Si pentru ca am vrut ca totul sa fie in aceasta nuanta vesela, am optat pentru :

130802-1831(001)

Dupa fiecare dus aplic o crema hidratanta, ceea ce difera foarte mult de la anotimp la anotimp. Iarna avem nevoie de o crema hranitoare cu o consistenta mai grasa pentru hidratarea pielii, insa vara riscam sa „curga” crema pe noi, deoarece este foarte cald. De aceea eu aleg crema de corp Fennel cu extract de she. Nu foloseam de mult aceasta crema, insa efectul a fost impresionant. Daca celelalte creme ramaneau unsuroase si oricat ai masa pielea ele ramaneau la suprafata si eram nevoita sa sterg apoi deoarece parca ma dadeam cu ulei. Insa, aceasta crema pe langa faptul ca hidrateaza pielea, se absoarbe si foarte rapid, lasand pielea fina si placuta la atingere. Sunt foarte multumita!

 Iar dupa o hidratare pe masura, o nota subtila de parfum este bine venita. Essence d’eau de Gianfranco Ferre este un parfum Oriental Floral de dama. Mirosul imbietor de floare de portocal, iasomie, narcisa si vanilie sunt „delicioase”.

130802-1827(001)

Asadar, acestea sunt noile mele achizitii de vara. Sper ca v-am dat sugestii utile!🙂

Lasă un răspuns

