O poveste despre dorinta unui barbat: sa il insele nevasta!


O poveste incredibila despre „armonia” dintre doi parteneri de cuplu. Marturisirile lui despre noua viata pe care si-a ales-o. O viata in care nu era implicata si sotia lui!

„O inselam de cand se nascuse primul copil. Intai gravida, apoi cu copilul mereu la piept, nu mai puteam. Aveam nevoie de atentie, dar atentia ei se ducea la el.

La inceput imi trimitea pupici sau zambete… cand alapta. Apoi a renuntat si la asta. Imi trimite sms-uri cu „te rog ia lapte” in loc de „puiul meu sexy, te vreau si nu mai pot s-astept pana diseara” si ma certa daca atunci cand ajungeam acasa nu pupam copilul inainte de orice.

Am incercat sa o iubesc asa cum devenise, iubita mea, mama copilului meu mult prea preocupata… am incercat s-o inteleg, e copilul nostru si iubirea proiectata asupra lui e de fapt si iubire proiectata asupra mea.

Intr-o seara am vrut s-o ating. S-a intors cu spatele de parca uitase ca nu mai facusem sex de doua saptamani. M-am culcat trist. A doua seara, m-a respins iar. De data asta a inceput sa-mi povesteasca despre copil. N-am mai suportat presiunea. Am lasat-o vorbind, m-am dus la baie si m-am masturbat cu gandul ca ceva trebuie sa se schimbe. Si s-a schimbat.sapte-semne-ca-partenerul-te-inseala-1

A doua zi am intalnit-o la munca pe Diana. Ea era singura si nu avea copii. Si nici prieten. Nu stia cum sa capseze maldarul ala mare de foi si m-am oferit sa o ajut.

Nu avea nici masina, asa ca o duceam acasa aproape in fiecare seara. Uneori ramaneam la ea sa ne-o tragem in timpul partidelor de fotbal privind chioras cand unul la altul cand la meci. Acasa ajungeam epuizat si nu mai aveam chef de nicio discutie despre pampers, sentimente sau alte nimicuri din astea. Am inceput sa evit sa dau ochii cu nevasta. Ma culcam fie inainte, fie dupa ea.

Asteptam a doua zi sa-mi vad colegii de serviciu. Si pe Diana. Ma obisnuisem cu viata asta si incepuse sa-mi placa. Cand copilul a mai crescut putin, devenise chiar amuzanta viata de acasa. Nevasta nu ma mai intreba de socoteala si credeam eu ca s-a obisnuit cu ideea ca nu mai facem sex decat foarte rar.

Recunosc, uneori ma gandeam ca ar fi frumos sa-si gaseasca si ea pe cineva cu care sa se vada in secret. Pentru binele ei. Ma gandeam la asta mai ales in serile cand isi dadea cu Chanel sperand ca am sa remarc si am sa ma simt atras.

Dar cum sa va spun, Diana avea un parfum mai bun. Era mai tanara. Si la ea acasa nu se auzea planset de copil. Si-n plus, de la o varsta nu mai poti face sex de doua ori pe seara si trebuie sa alegi cu cine-o faci. Eu am ales: Diana.

Intr-o zi, nevasta-mea a venit vesela acasa. Am sperat sa fi venit de la un amant. Am cautat dupa urme. Nu erau. Ce trist. Atunci m-am gandit chiar sa aranjez cumva sa ii apara in cale un baiat tanar, frumos, dispus sa iubeasca ocazional o tanara mamica.

Slava Domnului, n-a fost nevoie. S-a ocupat Diana de asta. Nevasta-mea s-a combinat cu tipul ala de la serviciu care nu visa decat sa ii ofere placere si care-a invitat-o la cafea. Tipul ala e vecinul Dianei.

Sursa: http://www.smartwomen.com

Acum suntem fericiti cu totii. Eu, Diana, neveasta-mea, tipul de la ea de la serviciu, copilul nostru. Tot ce mai trebuie sa aranjez este sa nu ne vedem unul pe altul cand mergem la amanti. Noroc ca eu ies la 18 de la serviciu iar ea la 16.”

Lasă un răspuns

