Reteta fericirii in doi


Iata o mica povestioara care relateaza foarte bine reteta fericirii in relatia de cuplu:

„Se ia un barbat. Se adauga o femeie. Se amesteca bine cu dragoste. La final se presara un gram de egoism si se lasa la dospit.

Desigur, mai punem pe masa si niste soacre, vecini, colegi si un credit la banca, dar uitam sa le adaugam in ultimul moment. Ingredientele ramase se baga inapoi la frigider. Aluatul rezultat este mai dulce si mai fraged fara ele.

Eu si sotul meu nu suntem ceea ce s-ar numi un cuplu clasic, in care el munceste iar ea tine casa, asteptand cu nerabdare concediul pe care sa-l petreaca impreuna. Am stabilit de la bun inceput ca nu am de gand sa ma numesc femeie prin a-mi aloca tot ceea ce face un barbat plus tot ce mai presupune, pe langa, o casa si un copil.

Daca amandoi muncim parte in parte, acelasi numar de ore, cu aproximativ acelasi salariu, atunci am pretentia ca restul lucrurilor sa se desfasoare parte in parte. Eu ma ocup de curatenie, el de gatit. Eu ma ocup de copil, el de… ei bine, aici am ramas putin in cumpana.

Daca eu ma ocup de copil tot anul (dus la scoala, luat de la scoala, dus la balet si la volei, plimbat, dus la cinema, dus la petrecerile colegilor, dus la teatru, facut teme, spalat, culcat) atunci am pretentia ca macar doua saptamani din concediu sa fie doar ale mele. Sa calatoresc singura, sa citesc singura, sa ma vad cu prietenele singura.images

Ce vede mama mea? Ca fiica ei tine cea mai impecabila casa din cate a vazut, mai ales cu un copil mic in ea. Ca fiica ei se chinuie seara sa spele copilul intre un aspirator si calcatul rufelor, in timp ce nesimtitul ala de sot sta cu berea in mana si se uita la fotbal.

Ce vede mama lui? Ca bietul ei baiat vine rupt de oboseala de la serviciu si se apuce sa gateasca pentru copil si pentru lenesa aia de nevasta care nu e in stare sa puna ceva pe masa.

Ce vad colegii si vecinii? Ca dubioasa aia de femeie pleaca in plina vara la distractie si lasa copilul pe capul bietului tata, fara sa se sinchiseasca o clipa.

Ce vedem noi? Un sistem echilibrat care nu se scuteste in niciun caz de oboseala, dar ne scapa de multe frustrari. Fetita stie ca intotdeauna se poate baza pe mami, care are programul ceva mai flexibil decat al lui tati, dar abia asteapta si ea si tati saptamanile pe care le petrec impreuna, in care au lumea lor aparte, cu stat in pijamale pana la pranz, cu mancat clatite la orice ora din zi si din noapte, cu secretele lor si numai ale lor.”

 

Sursa: smartwomen.com

Lasă un răspuns

