Lumea de dincolo vazuta prin ochii unei femei


Anul trecut am primit de la o prietena foarte buna o carte. Recunosc ca sunt atrasa mereu de coperta lucioasa si colorata a unei carti, iar aceasta nu prea mi-a atras atentia la inceput. A zabovit multa vreme in biroul meu, pana cand am decis sa o citesc (intr-o zi in care aveam foarte mult timp liber la dispozitie). „Am fost la portile cerului si ale iadului” este numele cartii si este o marturie a unui medic stomatolog, in varsta de 23 de ani la aceea vreme, din Columbia.

Este vorba de un fapt real, Gloria Polo fiind o femeie care „a murit” si a trecut in viata de dincolo, marturisindu-se sa se intoarca si sa spuna tuturor ce „a trait”. In urma unui incident marcant din viata ei, a ramas cu cicatrici enorme, chiar daca isi continua viata intr-un mod normal, dar cu mai multa credinta in Dumnezeu. Chiar daca la prima vedere pare o absurditate in care cineva ajunge pana acolo si se intoarce inapoi sa povesteasca ce a vazut, lecturand cu atentie cele 47 de pagini iti vei da seama ca poate fi adevarat.

Astazi am recitit aceasta carte si am vrut sa impartasesc cu voi aceasta marturie. Aici gasiti cartea in format electronic (http://www.scribd.com/doc/17578202/Marturia-Gloriei-PoloLa-Portile-Cerului-si-ale-iadului-33000-943).

Image

Lasă un răspuns

