Cu pletele-n vant…


De curand am fost “norocoasa” aleasa a unui seminar de hair styling, in cadrul agentiei “X”[1]. Dupa experienta placuta de anul trecut, de la Keune Romania, m-am decis si anul acesta sa ma las rasfatata de mainile adevaratilor profesionisti. Dupa primirea unui mail vag am ajuns la locul cu pricina, unde un sir de fete zambarete pana la urechi isi asteptau randul. Dupa ce am fost luata la intrebari in toate limbile (engleza, spaniola, partial romana), de doi “profesionisti”, am fost lamurita de o doamna amabila care se chinuia sa desfaca niste cutii cu fixative si alte aparaturi speciale si am fost poftita sa iau un loc, desi nu mai erau scaune si am asteptat pana cineva mi-a ciufit bine parul. Noi trebuia sa alegem intre tuns si coafat, insa ceea ce nu stiam nici una dintre noi era ceea ce presupunea tendintele anului 2013. Va spun eu ca am aflat inainte de a se intampla “nenorocirea”: tuns bob si ras putin la spate. In timp ce “profesionistii” isi treceau mainile prin parul tuturor fetelor si se intelegeau cu ele doar prin zambete, am intrebat-o pe aceasi doamna amabila despre ce anume vrea sa-mi faca. Nu stiu daca avea sa mi se potriveasca noul look, insa cert este ca nu eram pregatita sa-mi pierd astfel podoaba capilara. Doar noi fetele stim ce implica ingrijirea unui par lung. Am comparat putin rezultatul de la cele doua seminarii, restul comentati voi.Untitled

 

 

 

P.S: Fetelor, interesati-va foarte bine inainte de a merge la un seminar de acest de gen.

[1] Prefer sa nu dezvalui numele agentiei.

Lasă un răspuns

